Honda CT125 Hunter Cub

Honda CT125 Hunter Cub

Honda CT125 Hunter Cub.

Versiunea aventuroasă a Cub-ului Honda nu a venit încă în Europa, dar în Japonia este deja în curs de modernizare.

Honda CT125 Hunter Cub

După cum a anunțat Honda în Japonia, CT125 Hunter Cub primește un nou motor, a cărui principală diferență se referă la cerintele europenilor.

Performanța motorului cu un singur cilindru răcit cu aer – bazată pe cea a lui C125 Super Cub, sau Iconic 125 așa cum îl vom găsi în cataloagele Honda – oferă maxim 9 CP la 6.250 rpm și 1,1 kgm la 4.750 rpm.

Performante

Aceste valori sunt destul de diferite de performanța nominală a modelului European Iconic 125, nu atât în ​​valorile lor maxime, cât și în faptul că acestea sunt atribuite mai mici CT125, deoarece în versiunea pieței europene puterea și cuplul maxime. sunt la 7.500 și, respectiv, 5.000 rpm.

Cu alte cuvinte, vorbim despre o diferență foarte importantă care poate schimba semnificativ caracterul motorului.

Pe lângă modificările de motorizare, Honda menționează adăugarea unui selector de preîncărcare cu 5 poziții în suspensia spate.

Câteva accesorii noi adăugate listei de modele: un parbriz, două grile pentru față și pentru fasciculul central al lui. cadru, precum și o husă laterală practică și discretă de 8 litri.

CT125 Hunter Cub va fi disponibil în Japonia în trei culori, roșu și kaki existente, precum și o nouă alternativă argintie.

Honda probabil nu intenționează să-și exporte „aventuroasa” în afara Japoniei, deoarece menționează doar estimarea producției interne de 14.000 de unități, care va costa în jur de 440.000 de yeni (aproximativ 3.000 de euro).

Cu toate acestea, CT125 – care și-a început viața ca prototip la Salonul Auto de la Tokyo 2019. De atunci si-a făcut apariția din 2021 pe piața din SUA, în timp ce utilizarea unui motor care circulă deja în mediul Euro 5 lasă o doză de optimism. Cine stie poate o vom vedea și în părțile noastre.

Inca ceva:

CUB 125
Monkey 125
Variatoare scutere
Vanzari Scutere Mitt