
Schimbam simeringuri ulei Suzuki V-Strom 650
Schimbam simeringuri ulei Suzuki V-Strom 650. Odată cu schimbarea simeringurilor de la amortizoare am schimbat si simeringurile de praf.



Motorul este un V-twin în patru timpi, răcit cu lichid, la 90°, cu alezaj de 81,0 mm (3,19 inchi) și cursă de 62,6 mm (2,46 inchi), patru supape pe cilindru și supape de admisie și evacuare, fiecare cu propriul arbore cu came. .
Profilele sale de came mai relaxate, în comparație cu motorul SV, măresc puterea între 4.000 și 6.500 rpm, împreună cu ușoare modificări ale cutiei de aer și ale eșapamentului.
Față de SV, inerția manivelei (efectul volantului) este de asemenea crescută cu 4% prin intermediul unui ambreiaj de pornire reproiectat.
De asemenea, motorul DL650 folosește un capac exterior de plastic al ambreiajului și un capac al pinionului motorului pentru a reduce greutatea și zgomotul.
Spre deosebire de motorul SV, care folosește manșoane pentru cilindri din fontă, DL650 folosește cilindrii placați SCEM (Suzuki Composite Electro-chemical Material) proprietarului Suzuki, o acoperire de nichel-fosfor-siliciu-carbură dovedită în curse pentru greutate redusă și transfer de căldură îmbunătățit, permițând pentru un joc mai strâns și mai eficient de la piston la cilindru,[12] similar cu o acoperire Nikasil. Service si Vulcanizare Moto în București