Scuter pentru livrari de la Daytona-Revo 50cmc
Intr-o perioada de concurenta acebra intre brandurile de scutere, dar totodata intr-o perioada cu probleme de logistica, transport si fabricare de cipuri, cei de la Daytona au lansat pe piata un nou scuter de 49cmc. Il consider o varianta foarte buna pentru livratori, curieri, oameni care fac bani cu scuterul in general. Asta nu inseamna ca pentru celelalte categorii de activitati nu se presteaza.
Fata de modelul anterior Daytona Smile50 , noul Revo 50 este mai comod, este mai aratos si binentele este Euro 5. Sa parcurgem impreuna dotarile noului Daytona REVO 50
Faruri LED
Farurile cu LED-uri duble din față urmează liniile de
design ale carenei frontale și, în același timp, conferă un aspect agresiv micului scuter Daytona.
Cu siguranta tinerii posesori se vor bucura de plimbarile nocturne urbane. Intr-o nota ceva mai populara- sa fim seriosi, farurile cu led la orice vehicul pe doua roti nu mai sunt demult un moft ci o necesitate, mai ales atunci cand e folosit de catre profesionisti fie acestia sunt curieri sau livratori. Modelul pe care l-am analizat noi este de culoare Portoliu-Negru , o combinatie foarte reusita din punctul meu de vedere dar aici nu insist deoarece, gusturile nu se discuta.
Scarite pasager pliabile
Daca a venit vorba despre scatilele de pasager, noul scuter REVO 50 de la Daytona nu vine cu nimic revolutionar. Mai multi producatori au decurs la acesta metoda.
Scaritele sunt din aluminiu si se pliaza perfect in carenajul scuterului, oferind o perspectiva stilistica moderna care se muleaza perfect cu designul noului Daytona Revo 50.
Antifurt magnetic la contactul de pornire
Intr-o propozitie, nimic nou sub soare. Aici Daytona nu as putea spune ca ma surprins cu ceva.
Blocajul contactului este deja folosit pe piata de multi ani de nenumerati producatori, dar este un plus de siguranta pentru noul Revo50. Un Scuter pentru livrari este musai sa dispuna de un antifur
Ceasuri de bord analogice
Bordul la Revo 50 nu vrea decat sa inspire simplitate. In forma triunghilara cu nimic de ultima tehnologie. In partea stanga avem acul de de kilometraj si in partea dreapta avem indicatorul de combustibil.
Nici mai mult nici mai putin, are ceea ce trebuie. Cred ca producatorii inainte de a proiecta bordul sau gandit la simplitate. Daca a fost asa, atunci le-au reusit. Cred ca la acest aspect parerile vor fi impartite, ceea ce este foarte bune. Nu toti avem aceleasi pareri si nici opinii.
Spatiu de depozitare-mic intuitiv si practic
Intrebarea intrebatoare este.
Este un criteriu important spatiul de depozitare din partea inferioara a carenajului?
Mi-as cumpara un scuter luand in considerare spatiile de depozitare?
Ajuta acest aspect un Scuter pentru livrari
Eu personal nu, dar asta nu inseamna ca as ignora in totalitate acest aspect.
Dupa cum se poate observa in imaginea de mai sus noul REVO 50 dispune de un spatiu de depozitare incorporat in carena inferioara a scuterului. Daca tot veni vorba de carenaj as face un mic popas si mi-as permite sa mentionez faptul ca materialul carenajului cu care esse dotat Daytona revo este peste medie. Stim cu totii ca majoritatea scuterelor Chinezesti au o mare problema la acest capitol. Nu si Daytona Revo 50
Raportul calitate pret la acest aspect este surprinzator de bun.
Cu ce fel de Frane vine REVO ?
Pe partea din fata scuterul dispune de un disc de frana cu diametrul de 190mm acompaniat de un etrier cu doua pistonase. De-o fi bine de-o fi rau asta se va vedea in timp. De ce spun asta? Simplu. Eficienta franelor pe fata este foarte buna atat timp cat sunt noi, dar nu stim cum se vor comporta dupa 20000-30000 de kilometri, de aceea sa lasam timpul sa ne raspunda.
In partea din spate vine asistat de un pachet de frane pe tambur de 110 mm.
Suport de incarcare
In pachetul standard al scuterului include si suportul din spate.
Robust si simplu, ajuta livratorii la transportarea unor obiecte de mici dimensiuni. suportul are trei puncte de prindere direct pe sasiul scuterului
Stop spate LED
Desgnil stopului din spate se incadreaza perfect cu liniile coditei.
Punctul forte al lampei spate este vizibilitatea. su siguranta vei fi vizibil in trafic in anotimpurile mai putin prietenoase. Ideal pentru livratori.
Ar fi mai multe de spus despre REVO 50 dar ma opresc aici momentan. Voi reveni pe parcurs cu aspecte mult mai tehnice. Cand voi avea ocazia de a demonta un scuter, poate facem si un video legat de acest aspect.
Concluzii legate de Daytona Revo 50
De ce mi-as cumpara un Daytona REVO 50
1 –Pretul scuterului este unul foarte competitiv daca ne raportam la calitate pret.
2-Scuterul se importa oficial in Romania
3- Are doi ani de garantie
4-Exista service specializat pe scutere Daytona atat in Bucuresti cat si in unele orase din provincie
5-Consumabilele sunt disponibile in stoc. Pentru piese mai complexe se poate lansa comanda direct la inportator. De obicei termenul de executie al comenzilor sunt intre 7-10 zile lucratoare.
6-Scuterul este euro 5-injectie
7- Ideal pentru livari
Cam atat momentan in legatura cu noul Daytona REVO 50. Revenim cu noutati