Scuter SYM HD300 ABS/TCS  2021 pareri

de vanzare sym hd 300

Scuter SYM HD300 ABS/TCS  2021 pareri

Scuter SYM HD300 ABS/TCS  2021 pareri. SYM a profitat de adaptarea Euro 5 pentru a moderniza HD300 cu un sistem de control al tracțiunii. Circulă printre noi din 2019, la câteva luni după ce și-a făcut debutul european la EICMA în iarna lui 2018.

Si-a câștigat un loc pe piața europeana prin fiabilitatea sa. HD300 a intrat într-o clasă foarte solicitantă, cea cu combinația magică de roți de 16 inci și un motor cu cilindree medie, iar într-o zi bună a avut în față doi giganți din clasa relevantă: Honda SH300 și Piaggio Beverly. 300.

Norma de poluare Euro 5 a provocat o zguduire generală pe piață obligand multi producatori sa se adapteze: pe de o parte, Piaggio a ripostat cu o nouă generație Beverly 300 și 400, în timp ce Honda a mărit SH-ul la 350 cc.

Scuter SYM HD300 ABS/TCS  2021 pareri

SYM a ales să nu-și schimbe HD300 radical, sau mai degrabă a făcut exact opusul. A păstrat baza familiară, a actualizat motorul conform standardelor noilor specificații și a adăugat un sistem de control al tracțiunii echipamentelor sale.

Parerea noastra este aceea ca SYM HD300 rămâne modern și bine realizat. Liniile sale sunt meticuloase până la ultimul detaliu, cu idei inteligente, cum ar fi integrarea picioarelor pasagerilor în silueta scuterului atunci când acestea sunt închise.

Pretul conteaza

Deși pretul a crescut față de generația anterioară Euro 4, rămâne competitiv mai accesibil decât concurenții săi de mai sus.

Din punct de vedere ergonomic, imaginea sa nu s-a schimbat deloc și acest lucru este complet de așteptat deoarece cadrul și suspensiile au fost păstrate intacte. Poziția de conducere verticală pune pilotul în unghiuri confortabile și cu șa la 805 mm de sol oferă o vizibilitate bună a drumului.

saua de la SYM HD 300

Spațiul său de depozitare sub șa măsoară 38 de litri și este suficient pentru o cască integrală și alte câteva lucruri de volum mai mic. Pentru obiectele de acces imediat, ajută un torpedo din carena inferioara care adăpostește și o sursă de încărcare rapidă USB de 12 V, care poate furniza acum un curent de până la 3 A (QC3.0).

carena infrioara spatiu  usb sym hd 300

Chiar și cu o cheie tradițională, HD300 permite deschiderea rapidă și ușoară a capacului de combustibil și a șeii de la comutatorul principal, ca o dovada ca SYM a pus accent pe ergonomie si simplitate

capac rezervor combustibil sym hd300

Motorul său pe hârtie a pierdut aproximativ 2 cai și a câștigat 0,1 kgm de cuplu. Profilul de performanță s-a schimbat puțin, cu puterea de vârf furnizată cu 500 rpm mai devreme la 7.500 rpm, în timp ce cuplul maxim este cu 250 rpm mai mic la 6.000 rpm.

motor sym hd 300

Practic pe drum, nimic din toate acestea nu se observă, un singur cilindru de 278 de centimetri cubi rămâne la fel de puternic ca înainte.

O calitate pe care mulți dintre potențialii săi clienți o vor aprecia probabil este modul său silentios de functionare, contribuția sa la materialele de calitate, fără vibrații sau zgomote enervante.

Calitate de top

Aceasta este doar o componentă a aurei calitative generale a HD300, deoarece alte aspecte ale acestuia, cum ar fi materialele carenajelor bine asortate, transmit aceeași impresie.

În viața de zi cu zi poate fi un fotoliu care te duce confortabil la serviciu sau la plimbare. Dar la nevoie, accelerarea lui este posibilă din start, cel puțin până la 120 km/h trage convingător, în timp ce viteza maximă nu depășește 130 pe bord

bord sym hd 300

Evaluat la vârful clasei sale, HD300 este efectiv agil oriunde este chemat. Adăugarea controlului tracțiunii vine să ofere o pernă suplimentară de siguranță pentru cel mai neexperimentat posesor, dar și pentru toate acele surprize alunecoase pe care vremea sau drumurile din Romania il pun la incercare.

SYM HD 300 o jucarie a copiilor mai mari

Parerea nostra despre stabilitatea HD-ului de 300. HD300, așa cum știam deja, este capabil să profite din plin de caracteristica centrală a clasei sale.

Roțile mari. 16 inchi este cel mai apropiat lucru de standardul motocicletelor de asfalt de 17 inci, ceea ce oferă acestor scutere avantajul unic de a folosi efectul giroscopic al roților lor care se învârtesc într-un mod aproape identic.

roata fata sym hd 300

Deci, cuvântul „întoarcere” nu este un termen străin în dicționarul scuterelor, lucru pe care îl știm deja din clasa de scutere sport mai mari care se descurcă foarte bine cu (de obicei) roti față de 15 inci.

roata spate hd 300 sym

Dacă accelerația este suficientă pentru a te speria, atunci este suficientă pentru o mică joacă urbana.

Acolo SYM-ul HD300 funcționează bine cu anvelopele sale Maxxis și poate urma un ritm agil și distractiv, aplecându-se puțin mai departe decât va îndrăzni vreodată prin oraș.

Suspensia sa are o amortizare adecvată atâta timp cât nu este împinsă la limite, iar frânele sale sunt suficient de puternice pentru a face față oricărei situații.

Cu ABS și TCS bune ca „supape” de siguranță pentru orice rider.

Privind la piața scuterelor cu roti de 16 inchi în ansamblu, prețurile de la SYM par sa ramana competitive.

021 HD300 ABS/TCS menține o distanță notabilă în graficele de preț față de majoritatea concurenților săi.

Parerea nostra este ca justifică decizia taiwaneză de a nu-și schimba fundamental scuterul, ci pur și simplu de a-l rafina cu specificații și un upgrade pe partea electronica.

HD300 rămâne foarte competitiv. Lumini bune, echipamente dinamice bune (suspensie, frâne etc.), iar acum o bună reputație pentru fiabilitate.

Scuterul de la teste se afla la vanzare in magazinul celor de la Under Motors

hd 300 second under motors top


Telefon/WhatsApp

+40774059306

Email

undermotorstop@gmail.com

Adresa

Strada Turnu Magurele 270 B/ Sector 4

2 trackback-uri / pingback-uri

  1. Mitt 125 Urban scuterul pe steroizi - Vanzari Scutere Bucuresti
  2. Scuter Aprilia SR GT 125 - Vanzari Scutere Bucuresti

Comentariile sunt închise.